
БЕКІТЕМІН:
«Балауса» бөбекжайы» КМҚК
м.а. жетекшісі Т.Н. Изерская
_________________________
« 2 » ____________ 2025 -2026 жыл
«Балауса» бөбекжайы» МКҚК
2025 -2026 оқу жылына арналған
мектепке дейінгі білім берумен қамтылмаған ерте жастағы балалардың
ата-аналарына арналған кеңес беру пунктінің
жұмыс жоспары.
Мақсаты: этномәдени құндылықтарды, отбасылық дәстүрлерді және мектепке дейінгі білім берудің заманауи талаптарын ескере отырып, ата-аналарды тәрбиелеу-білім беру үдерісіне педагогикалық просвещение, қолдау және белсенді қатыстыру үшін жағдай жасау.
1. Педагогикалық ағарту:
* 1–6 жас аралығындағы балаларды тәрбиелеудің заманауи тәсілдері;
* сөйлеуді, ойлауды, ұсақ моториканы дамыту;
* баланы балабақшаға бейімдеу.
2. Отбасыға психологиялық-педагогикалық қолдау:
* мінез-құлық, жас ерекшелік дағдарыстары бойынша консультациялар;
* ата-аналық қиындықтар (қызғаныш, қырсықтық, қорқыныштар);
*«сүйіспеншілік – тәртіп» тепе-теңдігі.
3. Этномәдени тәрбие:
* отбасылық дәстүрлер мен ұлттық құндылықтарды сақтау;
* қазақ халық педагогикасының тәрбиедегі орны;
* баланың экологиялық және рухани-адамгершілік дамуына отбасының рөлі.
4. Салауатты өмір салты:
* ЖРВИ алдын алу, тамақтану, күн тәртібі;
* баланың эмоционалдық денсаулығы.
Ұйымдастыру айы — ҚЫРКҮЙЕК
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Қыркүйек |
1. Ата-аналарға ақпарат |
1. КПР жұмысының ашылуы. 2. Ата-аналарды мақсаттарымен, міндеттерімен, консультация кестесімен таныстыру |
Амандасу дәстүрлері, отбасы қолдауының маңызы (қонақжайлық) |
Ясли–сад “Балауса” педагогтары |
|
2. Ата-аналарды сауалнама |
«Консультациялық пункттен нені күтесіз?» |
— |
— |
|
|
3. Жеке кеңестер |
Жаңа отбасылармен жеке консультациялар |
— |
Психолог Манарбек Жанбота |
|
|
4. Жаднама (Instagram подкаст) |
«Бала бақшаға бейімделуі» |
— |
Тәрбиешілер: Подгурская О.А., Изерская Т.Н., Осипова Е.В., Казиханова Н.А. |
|
|
5. Семинар |
«1–3 жастағы балалардың бейімделуі. Балаға қалай көмектесеміз?» |
— |
— |
ОТБАСЫ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ — ҚАЗАН
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Қазан |
Консультациялар |
«1–3 жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктері» «Үйде баланың тілін дамыту» |
— |
Подгурская О.А., Изерская Т.Н., Казиханова Н.А. |
|
Мастер-класс |
«Сенсорлық жәшіктерді өз қолыңмен жасау» |
— |
— |
|
|
Ақпараттық бұрыш |
Плакат |
«Қазақстанның отбасылық дәстүрлері: ойындар, бесік жыры, тербелме» |
Тәрбиешілер |
ЭТНОМӘДЕНИ ТӘРБИЕ — ҚАРАША
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Қараша |
Семинар–әңгіме |
«Отбасылық және ұлттық дәстүрлерді балаларға қалай жеткізу?» |
Ұлттық тәрбие, отбасылық дәстүр |
Психолог Манарбек Жанбота |
|
Ата-аналармен кездесу |
«Біздің бала кезіміздегі үй ойындары: асық, ақ серек–көк серек» |
Қазақ ұлттық ойындары |
Психолог Манарбек Жанбота |
|
|
Көрме |
«Менің отбасым – мақтанышым» фотокөрме |
Отан сүйгіштік, отбасылық құндылық |
Барлық топтың тәрбиешілері |
ЖЕЛТОҚСАН — ДЕНСАУЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗДІК
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Желтоқсан |
Консультациялар |
«Ерте жастағы балалардың дербестігін дамыту» |
— |
Ханат Жансая |
|
Тематикалық консультациялар |
«Қыста суық тиюдің алдын алу» «Үйде және далада қауіпсіздік» |
— |
Медбике Фердерер И.А. |
|
|
Мастер-класс |
«Қысқы қимылды ойындар: ұлттық ойындар элементтері» |
Ұлттық ойындар |
Казиханова Н.А. |
|
|
Жаднама |
«Қыста баланың иммунитетін қалай нығайту керек?» |
— |
Медбике Фердерер И.А. |
ҚАҢТАР — АТА-АНАНЫҢ БЕЛСЕНДІ ҚАТЫСУЫ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Қаңтар |
Консультациялар |
«2–3 жастағы балалардың өз-өзіне қызмет ету дағдыларын қалыптастыру» «Үйдегі бірлескен іс-әрекет: не пайдалы?» |
— |
Психолог Манарбек Жанбота |
|
Кездесу |
«Жаңа жылды қарсы алу дәстүрлері: қазақ және славян салттары» |
Қазақ және славян дәстүрлері |
Рейс Ю.В. |
АҚПАН — ЭМОЦИОНАЛДЫ ДАМУ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Ақпан |
Семинар–практикум |
«Бала тыңдауы үшін қалай сөйлеу керек?» |
— |
Изерская Т.Н. |
|
Консультациялар |
«3 жас дағдарысы: не істеу керек?» «Балалардың эмоциялық интеллектін дамыту ойындары» |
— |
Подгурская О.А. |
|
|
Тренинг |
«Сабырлы ана – сабырлы бала» |
— |
Психолог Манарбек Жанбота |
НАУРЫЗ — СӨЙЛЕУ ДАМУЫ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Наурыз |
Консультациялар |
«Қостілділік жағдайында тіл дамыту ойындары (қаз/орыс)» «Сенсорлық даму – сөйлеудің негізі» |
Қазақ–орыс билингвизмі |
Казиханова Н.А., Рейс Ю.В. |
|
Мастер-класс |
«Балаға дұрыс қалай оқу керек? Дауыспен оқу техникасы» |
— |
Психолог Манарбек Жанбота |
СӘУІР — ИНКЛЮЗИЯ ЖӘНЕ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Сәуір |
Консультациялар, психологиялық тренинг |
«Бәріміз бірдейміз – кемсітуді білмейміз» «Балаға жүрек жылуы» |
Толеранттылық, инклюзивті орта |
Психолог Манарбек Жанбота |
МАМЫР — ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Мамыр |
Дәріс-бейнематериалдар, консультация |
«Табиғатты аялау – өмір мәні» «Эмоциялық қолдаудың рөлі» |
Табиғатты құрметтеу |
Изерская Т.Н. |
МАУСЫМ — ЭКОЛОГИЯ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Маусым |
Эко-акция, шеберлік сыныбы |
Балалардың экологиялық ойлауын дамыту, отбасында табиғатты қорғау мәдениетін қалыптастыру |
Экологиялық құндылықтар |
Подгурская О.А. |
ШІЛДЕ — ИНКЛЮЗИЯ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Шілде |
Дөңгелек үстел |
«Инклюзия тек ата-анамен бірге мүмкін» |
— |
Психолог Манарбек Жанбота |
Тамыз — ҚАУІПСІЗДІК ЖӘНЕ ХАЛЫҚ ДАНАЛЫҒЫ
|
Ай |
Жұмыс түрі |
Тақырып / мазмұны |
Этномәдени компонент |
Жауаптылар |
|---|---|---|---|---|
|
Тамыз |
Отбасылық кездесу |
«Баланың қауіпсіздігі – ең бастысы» «Халық даналығы — тәрбие бастауы» |
Этномәдени құндылықтар |
Казиханова Н.А. |
Жыл бойындағы жұмыс түрлері
• Жеке консультациялар (психолог, тәрбиеші, логопед)
• Топтық семинарлар
• Кездесулер – дөңгелек үстелдер
• Ата-аналардың топ жобаларына қатысуы
• Тақырыптық апталар (денсаулық, отбасы, сөйлеу және т.б.)
КПР құжаттамасы
• Консультациялар журналы
• Жылдық және айлық жоспар
• Анкеталар және диагностика нәтижелері
• Ата-аналарға арналған тақырыптық памяткалар
• КПР ақпараттық стенді
Қосымша бөлім
«Папка-советник» ата-аналар бұрышында.
|
№ |
Тақырып / Тема |
Мазмұны |
Жауапты |
Уақыты |
|---|---|---|---|---|
|
1 |
«Баламен сөйлесу ережелері» / «Как говорить с ребёнком, чтобы он слушал» |
Қарапайым тілде түсіндірілген 10 кеңес, мысалдар |
Психолог, тәрбиеші |
Қыркүйек |
|
2 |
🎧 «Аудио-подкастар сериясы» |
Аутизм, СДВГ, тіл кешеуілдеуі туралы 1–2 минуттық аудио |
Психолог, логопед |
Қазан–Желтоқсан |
|
3 |
«Әр бала – бір жұлдыз» / «Каждый ребёнок — звезда» |
Отбасылық суреттер көрмесі, баланың ерекше қырларын таныстыру |
Тәрбиешілер |
Шілде–Қыркүйек |
|
4 |
«Экосақтық бұрышы» |
Қайта өңдеу, су үнемдеу, табиғатты қорғау туралы ақпарат |
Әдіскер |
Жыл бойы |
БЕКІТЕМІН:
«Балауса» бөбекжайы» КМҚК
м.а. жетекшісі Т.Н. Изерская
_________________________
« 2 » ____________ 2025 -2026 жыл
«Балауса» бөбекжайы» МКҚК
2025 -2026 оқу жылына арналған
мектепке дейінгі білім берумен қамтылмаған ерте жастағы балалардың
ата-аналарына арналған кеңес беру пунктінің
жұмыс жоспары.
Цель: создание условий для педагогического просвещения, поддержки и вовлечения родителей в воспитательно-образовательный процесс с учётом этнокультурных ценностей, семейных традиций и современных требований дошкольного образования.
Основные направления работы КПР.
|
Месяц
|
Форма работы |
Тема/ содержание |
Этнокультурный компонент |
Ответственные |
||||
|
Организационный месяц. |
||||||||
|
Сентябрь |
1.Информация для родителей
|
1.Открытие работы КПР. 2.Информирование родителей о целях, задачах, графике консультаций.
|
традиции приветствия, значимость семейной поддержки (қонақжайлық). |
Педагоги Ясли – сада “Балауса” |
||||
|
2.Анкетирование родителей.
|
«Чего вы ожидаете от консультационного пункта?» |
|
||||||
|
3.Индивидуальные консультации новых семей. |
|
|
Манарбек Жанбота психолог |
|||||
|
4.Памятка (подкаст в инстограмм)
|
«Адаптация ребёнка к детскому саду». |
|
Воспитатели Подгурская О.А., Изерская Т.Н., Осипова Е.В., Казиханова Н.А. |
|||||
|
5. Семинар |
«Адаптация детей 1–3 лет в детском саду. Как помочь ребёнку?» |
|
||||||
|
Семья и воспитание. |
||||||||
|
Октябрь
|
Консультации
|
«Психологические особенности детей от 1 до 3 лет» «Развитие речи маленьких детей дома» |
|
Воспитатели Подгурская О.А., Изерская Т.Н., Казиханова Н.А. |
||||
|
Мастер-класс
|
«Сенсорные коробки своими руками»
|
|
||||||
|
Информационный уголок. Плакат. |
|
Плакат: «Семейные традиции Казахстана: ойындар, бесік жыры, тербелме». |
||||||
|
Этнокультурное воспитание. |
||||||||
|
Ноябрь |
Семинар-беседа.
|
«Как передавать детям семейные и национальные традиции?» |
|
Манарбек Жанбота психолог |
||||
|
Встреча с родителями.
|
|
«Домашние игры нашего детства: асық, ақ серек-көк серек» |
Манарбек Жанбота психолог |
|||||
|
Выставка семейных фотографий
|
«Моя семья – моя гордость». |
|
Воспитатели всех групп |
|||||
|
|
||||||||
|
Декабрь |
Консультации
|
«Развитие самостоятельности у детей раннего возраста». |
|
Ханат Жансая |
||||
|
Тематические консультации
|
«Профилактика простудных заболеваний зимой» «Безопасность дома и на улице». |
|
Медсестра Фердерер И.А. |
|||||
|
Мастер-класс
|
|
«Зимние подвижные игры в стиле ұлттық ойындар»
|
Казиханова Н.А. |
|||||
|
Информационная памятка |
«Как укреплять иммунитет ребёнка зимой». |
|
Медсестра Фердерер И.А. |
|||||
|
Родители как участники образовательного процесса. |
||||||||
|
Январь |
Консультации: |
«Как формировать навыки самообслуживания у детей 2–3 лет» «Совместная деятельность дома: что действительно полезно?» |
|
Манарбек Жанбота психолог |
||||
|
Встреча
|
«Традиции встречи Нового года: казахские и славянские семейные обычаи» |
|
Рейс Ю.В. |
|||||
|
Эмоциональное развитие ребёнка. |
||||||||
|
Февраль |
Семинар-практикум |
«Как говорить, чтобы ребёнок слушал?» |
|
Изерская Т.Н.
|
||||
|
Консультации:
|
«Кризис 3 лет: что делать?» «Игры, развивающие эмоциональный интеллект малышей». |
|
Подгурская О.А. |
|||||
|
Тренинг для родителей |
«Спокойная мама – спокойный ребёнок» |
|
Психолог Манарбек Жанбота |
|||||
|
Речевое развитие. |
||||||||
|
Март |
Консультации:
|
«Игры для развития речи с учётом билингвизма (русский/казахский)» «Сенсорное развитие как основа речи». |
|
Казиханова Н.А.
Рейс Ю.В. |
||||
|
Мастер-класс
|
«Как читать малышу правильно? Техника чтения вслух»
|
|
Психолог Манарбек Жанбота |
|||||
|
Экологическое воспитание. |
||||||||
|
Апрель |
Консультации. Психологический тренинг. |
«Бәріміз бірдейміз – кемсітуді білмейміз» / «Мы все равны – не знаем дискриминации» «Балаға жүрек жылуы» / «Тепло сердца для ребёнка» |
Мақсаты / Цель: Инклюзивті ортада толеранттықты дамыту, ата-аналарды ерекше балаға қолдау көрсетуге үйрету / Формирование толерантности в инклюзивной среде, обучение родителей поддержке детей с особыми образовательными потребностями
|
|
Манарбек Жанбота психолог |
|||
|
Итоги года и семейные ценности. |
||||||||
|
Май |
Лекция с видеоматериалами Консультация |
«Беречь природу – смысл жизни» |
Осознание роли эмоциональной поддержки и доброты в развитии ребёнка
|
|
Изерская Т.Н.
|
|||
|
Июнь |
Эко-акция, мастер-класс |
|
Развитие экологического мышления детей, формирование культуры защиты природы в семье
|
|
Подгурская О.А. |
|||
|
Июль |
Круглый стол |
«Инклюзия возможна только вместе с родителями» |
Усиление роли родителей в социальной адаптации ребёнка с ООП
|
|
Психолог Манарбек Жанбота |
|||
|
Август |
Семейная встреча |
«Безопасность ребёнка – прежде всего» |
Обучение родителей правилам бытовой и цифровой безопасности |
«Народная мудрость — начало воспитания» Привитие духовных ценностей через этнокультурное воспитание
|
Казиханова Н.А. |
|||
Формы работы в течение года
Документация КПР
Дополнительный раздел.
«Папка-советник» ата-аналар бұрышында.
|
№ |
Тақырып / Тема |
Мазмұны |
Жауапты |
Уақыты |
|---|---|---|---|---|
|
1 |
«Баламен сөйлесу ережелері» / «Как говорить с ребёнком, чтобы он слушал» |
Қарапайым тілде түсіндірілген 10 кеңес, мысалдар |
Психолог, тәрбиеші |
Қыркүйек |
|
2 |
🎧 «Аудио-подкастар сериясы» |
Аутизм, СДВГ, тіл кешеуілдеуі туралы 1–2 минуттық аудио |
Психолог, логопед |
Қазан–Желтоқсан |
|
3 |
«Әр бала – бір жұлдыз» / «Каждый ребёнок — звезда» |
Отбасылық суреттер көрмесі, баланың ерекше қырларын таныстыру |
Тәрбиешілер |
Шілде–Қыркүйек |
|
4 |
«Экосақтық бұрышы» |
Қайта өңдеу, су үнемдеу, табиғатты қорғау туралы ақпарат |
Әдіскер |
Жыл бойы |